Передусім
навчально-виховна функція уроку
полягає ще у вирішенні проблемних
завдань. Психологи доводять, що з
проблемними завданнями учні справляються
краще і швидше в колективі. При цьому
проблемна технологія виступає як
особливий вид пізнавальної активності,
що має на меті активізацію процесу
пізнання.
Важливим
є те, щоб учні мали уявлення, що таке
проект? Адже, потрібно їх цьому навчити.
Тому враховуючи вік учнів шостого класу,
я не пропоную їм масштабний і складний
створити проект, а навчаю цьому, починаючи
з міні-проекту. Тому розробила
тематику міні-проектів за розділами
курсу «Загальна географія»
Проекти виконуються як індивідуально, так і в групах.
Проекти виконуються як індивідуально, так і в групах.
Яка
ефективність такого засобу навчальної
діяльності? Це розвиває, в першу чергу,
творчість дитини, індивідуальний підхід
до вирішення проблеми, школярі привчаються
здобувати знання самостійно, комунікативні
навички, тобто працювати в групах, нести
відповідальність один за одного.
Тематика
міні-проектів для курсу «Загальна
географія»
Розділи
курсу
«Загальна
географія»
|
Теми
міні-проектів
|
Географічне пізнання
Землі
|
Розробити
власний маршрут навколосвітньої
подорожі.
|
Земля на
плані і карті
|
Скласти
план місцевості
«
Маршрут від мого будинку до будинку
мого друга»
|
Літосфера
|
1. Написати
дитячу книжку «Я у світі динозаврів»
2.
Плакат «Землетруси XXI
століття»
|
Атмосфера
|
1. Стаття
«Глобальне потепління на Землі»
2.
Агіт-флаєр «За чисте повітря!»
|
Гідросфера
|
1. Альбом
«Унікальні морські тварини»
2.
Репортаж «Спосіб будівництва в районах
багаторічної мерзлоти»
3. Агіт-флаєр «Збережемо
воду – основу життя!»
|
Біосфера
|
1. Створення
Чорної книги України (тварини, що
зникли з території України)
2.
Агіт-флаєр «Збережемо ліси!»
|
Географічна
оболонка
|
1. Зробити
емблеми природних зон світу (конкурс
на кращий дизайн)
2.
Агіт-флаєр «Дайте тваринам шанс на
життя!»
|
Населення
Землі
|
1.
Презентація «Країни-карлики»
2.
Скласти сценарій до короткометражного
фільму «Моє рідне місто»
|
Людина і
природа
|
Мої (наші)
дії – врятувати природу.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар